-
De Buurtcamping
Op een zonnige middag in 2012 kregen we spontaan het idee om in onze mooie stadsparken campings voor de buurt te organiseren. Zodat men elkaar wat beter leert kennen en al die stadse mensen meteen wat meer van het groen gaan genieten.
-
Amstelveen Groene Stad
Nieuwe campagne voor Amstelveen! -
Geheime film
Onlangs hebben wij een moodtape gemaakt voor het Zuiderzeemuseum. Hij is gemaakt met vrijwilligers van het museum in de hoofdrol... -
Idee
Heel soms heb je zo'n ideetje waar je heel blij van wordt. De dag daarna blijkt het meestal al lang te bestaan of, en dat is nog vaker het geval, -
De Goede Winkel
Precies om het moment dat er allerlei plannen opborrelden voor kringloopwinkels werden we gebeld door de altijd vriendelijke en...
-
Het grote nadeel van blogs
is dat je tijd nodig hebt om ze te schrijven... -
Linkit Consult
Net als R&D Dept. wil Linkit dingen beter maken. Wij communicatie en zij natuur. Niet zo gek dus dat we erg graag...
-
Aan de slag voor het Zuiderzeemuseum!
Als je aankomt in de oude straatjes hoor je het geklepper van de masten terwijl de wind je stevig in het gezicht waait. Hier in Enkhuizen... -
IM3D
Iedereen wil tegenwoordig een app. Vaak weten ze alleen niet waarom. "We willen gewoon een app!" Paar jaar geleden wilde iedereen een viral... -
Pauline Berkhout
Fanciful minding your business. Die slogan vielen we meteen voor. En natuurlijk voor haar geweldige én betaalbare smaak... -
Try Out Jongerenmarketing
Ons eerste jongeren focusgroup deden we al met Anouk en consorten en sindsdien bellen we haar altijd meteen als we willen weten... -
Nieuw record Electric Heroes
Wederom hebben we het totaal aantal bezoekers op één dag op de website van Electric Heroes verbroken!
-
Interesse in elektrische scooters stijgt met 50%!
Onze Electric Heroes campagne werkt! Dat gevoel hadden we al maar toch altijd fijn als dat gesteund wordt door...
-
We zijn lijf
Het is een doos geworden! Waarom?! Daarom!! We hopen dat je het er gezellig vindt. Een doos vol bedankjes gaat uit naar de heren van Bill Tanaka,...
-
Impuls
Impuls is een Amsterdamse Welzijn- en kinderopvangorganisatie met het hart op juiste plaats. Beide sectoren zitten in zwaar weer. Erg zwaar weer. Wij hebben daarom...
-
We love "Good"
Good, ook één van onze kernwaarden wordt hier bewonderenswaardig doorvertaald in honderd en één ideëen, concepten en projecten. Dat wij ooit...
-
Eigen Kracht
Wij geloven helemaal in Eigen kracht. Het is toch eigenlijk te vreemd voor woorden dat we in Nederland er zo gewend aan zijn geraakt om bij een probleem 1. te klagen en 2. naar de overheid of iemand anders te kijken om het... -
Electric heroescampagne
Bijna één op de vier mensen klaagt over de overlast van scooters. En ze zijn ook nog eens erg slecht voor het milieu. Daarom startten we met Eco-Movement... -
R&D Dept. stimuleert praktische werkervaring in het onderwijs
Oftewel we hebben er sinds deze maand maar liefst twee stagiaires bij. Floor en Thomas. -
Besmettelijke video's
Kevin Allocca, trendwatcher bij Youtube wordt betaald om de hele dag Youtubefilmpjes te bekijken. En hij is er redelijk normaal onder gebleven. Zijn visie op succesvolle...
-
Den Haag + Milieu = Wedstrijd
Den Haag Schittert is de overkoepelende naam voor duurzaamheidsprojecten waarmee de leerlingen de waarde van hun stad en leefomgeving leren te zien en beleven... -
Website Club van 30
De Club van 30 is net als wij. Een slimme enthousiaste organisatie die het anders willen doen. Zij hebben als doel gesteld om Nederland zo snel mogelijk te verduurzamen. Wij... -
De bal is rond
We konden even geen Wuppies of Welpies meer zien. Steeds meer consumenten ergeren zich aan de miljoenen gadgets en kadootjes die worden weggegeven om ons alleen maar meer te laten consumeren... -
Orkest in de klas
Als je deze trailer kijkt, begrijp je waarom we Marco de Souza met alle liefde wilden helpen om wat hij in de Bijlmer heeft neergezet zo snel mogelijk in heel Nederland te verspreiden.
-
Wat kwam ik hier ook al weer doen?
Het aantal ouderen met een alcoholprobleem is in 10 jaar tijd gestegen met 130%. Door de vergrijzing en toenemende alcoholconsumptie zullen... -
Olympische spelen voor dak- en thuislozen
In 2010 kwamen ruim 1000 dak-en thuislozen uit 8 landen samen in Enschede om een week lang te sporten tijdens de Social...
-
Loesje 2.0
We love Loesje! En al haar broertjes, zusjes, ooms en tantes, maar het lijkt er helaas wel een beetje op dat ze overgenomen zijn door de Bruna. Je komt nooit... -
Onderzoek alles en behoud het goede
Van de Nederlandse bevolking krijgt ca. 1% ooit de diagnose manisch depressief. Kinderen van een ouder die hier aan lijdt, hebben 15 tot... -
Campagne Utrechtsestraat Klimaatstraat
Utrechtsestraat - Klimaatstraat. Eén van de projecten van Amsterdam Smart City dat er voor gaat zorgen dat de stad in 2040 tot...
-
De Mooie Maaltijd
Stichting Vriendelijke Keukens zorgt er onder de naam “mooie maaltijd” voor dat maaltijden voor ouderen in zorginstellingen en ziekenhuizen duurzamer, gezonder en socialer worden.
-
Daklozen
De afgelopen jaren hebben we verschillende projecten voor en met daklozen gedaan. Een bijzondere doelgroep met bijna altijd een ontroerend verhaal...
-
Je eigen stek
In de Tolstraat in de Amsterdamse Pijp staat een bijzonder huis. Acht daklozen hebben daar in zelfbeheer een nieuwe invulling aan daklozenopvang... -
Palma & van Sonsbeek
Edy en Martijn. Het eerste creatieve team waar we als R&D Dept. mee samenwerkten en waar we de Electric Heroescampagne mee maakten. -
Bill Tanaka
Uncategorized en geniaal. Regie, fotografie en heroische ondernemingen doen we graag samen met dit aardige bijzondere duo.
-
Ask Guus
Nee het is geen premiumboer. Het is Guus. En hij levert Special Products. Op maat gemaakte producten die jouw producten of diensten versterken en speciaal maken. Vraag het aan Guus en alles komt goed! -
O.M.C. Works
Deze femme fatale is een expert als het gaat om het verkrijgen van de media aandacht voor onze campagnes. -
Front-end Freelancer
Wouter bouwt sites. En daar is ie nogal handig in. Hij heeft ook nog eens in een niet al te ver verleden projectmanagement gedaan... -
Lizard Productions
Ach ja wat valt er te zeggen over Marco. Erg veel. Samengevat de aardigste en snelste DTP-er die wij ooit zijn tegengekomen. Hij is nog erg grappig... -
Park122
Onze thuishaven. Och wat hopen wij toch dat we hier nog jaren mogen blijven zitten van het stadsdeel.
-
Sjafras
Toet toet boing boing Sanne en Peter
Peter en Sanne, voor het geluid
-
Dikke dingen
Voor al uw dikke dingen. -
INDG
Voor al uw online creatie van de werkelijkheid. -
Serotine
Frans Karthaus werkzaam onder de naam van een exciterende neurotransmitter die invloed heeft op de stemming, het zelfvertrouwen, slaap, emotie, seks en de eetlust, is niet alleen een doordachtte Art director maar ook nog eens een 'Conceptual Designer'. -
Bureau Berg
Voor zaken met een maatschappelijk belang helpt Jacco ons altijd graag met het bouwen van interactieve technologische oplossingen.
-
IM Lounge
Arno en Jan-Willem staan altijd voor ons klaar. Met recht voor ons hét interactieve mediabureau uit Amsterdam. -
Clever Strategy
Nog heel even geduld dan kan je precies lezen op hun nieuwe website wat ze allemaal doen. Voor ons zijn ze in ieder geval heel slim met het maken en bedenken van mooie banners.
-
Brandxtension
Danielle verlengt onze evenementen en promotieactiviteiten op een persoonlijke manier en daar houden wij van.
-
Pifworld
Mooier wordt het toch eigenlijk niet. Een bankier die krachten gaat bundelen voor een betere wereld. Go Harmen go!
-
KEK Communicatie
Charmante Nathalie die bij ons kantoor houdt doet allerlei erg inspirerende dingen. Zo heeft ze het Reuse-A-Shoe programma van Nike...
-
Rogier Timmermans
Met Rogier zijn we samen Onderzoek alles en behoud het goede aan het maken. Hij is een ontzettend talentvolle en aardige cameraman die...
-
Julian Schonfeld
We kennen Julian nog niet zo lang want hij huurt pas sinds kort een werkplek bij Park122. Maar dat ie mooie dingen maakt, hadden we wel al gezien.